Ügyfelei harmada mindennap visszalátogat ehhez a biztosítóhoz

A biztosítási szektor még a bankszektornál is erősebben szabályozott. Nem is csoda, hogy az insurtech startupok már azzal is ki tudnak emelkedni, ha néhány oldalas, fogyasztható dokumentációjuk van. A YuLife ennél szofisztikáltabban különbözteti meg magát versenytársaitól – és ezzel sikeresen fel is hívta magára a befektetők figyelmét.

A YuLife 120 millió dollárt vont be Series C tőkebevonási fordulója során. Az ügylet nagy eredménynek számít a jelenlegi gazdasági környezetben. A befektetési vállalatok sokkal óvatosabban választják ki, hogy hova teszik pénzüket. Míg az elmúlt években a növekedés volt a sláger, mostanra újra a valódi értékteremtésé és a nyereségességé a főszerep.

Mégpedig a brit insurtech startupnál adott az értékteremtés, köszönhetően gamifikációs elemekkel díszített üzleti modelljének. A YuLife vállalati élet-, egészség- és jövedelembiztosítást nyújt alkalmazottaknak. Az alapvető termékek mellett egy virtuális érmével, a YuCoinnal díjazza azokat, akik teljesítenek bizonyos napi egészségmegőrző feladatokat.

A YuCoin különböző jutalmakra váltható a YuLife partnereinél. Az ügyfelek ajándékokat és kuponokat vásárolhatnak szeretteiknek, vagy akár fákat ültettethetnek és jótékonykodhatnak is.

A szolgáltatás annyira megnyerő, hogy a YuLife ügyfeleinek harmada napi szinten meglátogatja a startup valamelyik felületét. A hagyományos biztosítási szektorban a biztosítók jellemzően évente egyszer lépnek kapcsolatba ügyfeleikkel. A különbség láthatóan óriási.

Jelenleg 500 ezer embert számlál a YuLife ügyfélköre, az ő összesített biztosítási fedezetük több, mint 50 millió dollárt tesz ki. A közeljövőben felgyorsulhat az ügyfélakvizíció, mivel a 120 millió dolláros befektetést elsősorban nemzetközi terjeszkedésre tervezi költeni a startup.

Forrás: Finextra

Qayum Dániel

Borító: YuLife