Minden vásárlásról tudni akar a Klarna

Nem titkolt célja a Klarnának, hogy BNPL-szolgáltatásain túl egy átfogó vásárlási ökoszisztémát építsen ki. Bár az elmúlt egy évben óriásit változtak a vállalat kilátásai, és ezzel értékeltsége is nagyot zuhant, új fejlesztésével folytatja már megkezdett útját.

A Klarna lehetővé teszi ügyfeleinek az Egyesült Királyságban, hogy minden online vásárlásukat megtekinthessék az alkalmazáson belül. Méghozzá nemcsak a Klarnán keresztül véghez vitt vásárlásokat, hanem bármelyik másik online tranzakciójukat is.

Az összesítő felületen lényegében egy teljes tranzakciós történetet kapnak a felhasználók. Lehetőség szerint minden feltüntetett vásárláshoz tartozni fog egy kép, vételár, kiszállítási állapot és számos más kisegítő információ.

Amellett, hogy a megoldás igazán hasznos a rendszerezésben és a kiadások követésében, a pénzügyi előnyökön túl is kényelmet nyújt. A szállítási adatok felhasználásával valós időben tudja megmutatni az applikáció, hogy hol van éppen a csomagja és hol lehet azt átvenni. Így nincs szükség az e-mailek közötti keresgélésre, ha a felhasználó meg akarja tudni, hogy hogyan áll egy rendelése.

A szolgáltatás igénybevételéhez a felhasználóknak össze kell kapcsolniuk e-mail fiókjukat a Klarna alkalmazásával. Így az applikáció képes lesz az e-mailek között megtalálni a szükséges adatokat, amiket összegyűjt és összegez. Fontos kiemelni, hogy a szolgáltatáson keresztül a Klarna könnyen hozzáférhet értékes ügyféladatokhoz. Valószínűleg tisztában van ezzel a vállalat is, így érdemes lesz figyelni a jövőben esedékes termékfejlesztést, ugyanis több új megoldást is felépíthet a vállalat a markában lévő ügyféladatokra.

(Forrás: Finextra)

(Borító: Klarna)

Qayum Dániel