A Walmart megduplázta a tavalyi online eladási árbevételét

Az e-kereskedelem a legjobb választás lehet egy kiskereskedő számára a korona vírus járvány közepette. Egy új felmérés kimutatta, hogy a Walmart Inc., az egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánc, online élelmiszerbolt-értékesítése az elmúlt hónapban „felrobbant” és közel 900 millió dollárt ért el, ami majdnem kétszerese a 2019 márciusában megfigyelt összegnek.

A Chain Store Age (CSA), a New Jersey-i székhelyű kiskereskedelmi hírek és elemzések szolgáltatója arról számolt be, hogy a Walmart márciusi eladása 21 százalékkal nőtt februárhoz képest. A CSA a gyorsan növekvő értékesítést a termékek magas keresletének tulajdonította, mivel a vásárlók a COVID-19 világjárvány miatt készleteztek.

A Walmart vásárlói átlagosan 127 dollárt költöttek márciusban. Ez az átlagos 113 dollártól, vagyis a szokásosnál 11 százalékkal több.

A múlt hónapban John Furner, a Walmart USA elnöke és vezérigazgatója, valamint Kathryn McLay, a Sam’s Club elnöke és vezérigazgatója elmondta, hogy számos intézkedést hoztak a boltokban lévő válság kezelésére. Egy éjszakára például bezárták a boltokat annak érdekében, hogy kitakarítsák, majd plexi üvegeket telepítsenek a pénztárakba és a gyógyszertárakba. A bevásárlókosarakat folyamatosan törlőkendőkkel és permetezőgépekkel tisztítják, és figyelmeztető táblákat helyeztek ki a távolságtartás megtartása érdekében.

A Walmart hetente több mint 265 millió ügyfelet szolgál ki 27 ország 11 500 üzletében. A kiskereskedő világszerte több mint 2,2 millió munkatársat foglalkoztat. Tavaly 524 milliárd dollár bevételt ért el.

Egy héttel ezelőtt a Walmart bejelentette, hogy a június 3-án megrendezendő éves részvényesi találkozót megtartják, de virtuálisan, így a részvényesek online részt tudnak venni a találkozón.

 

 

Kollár Levente

 

Forrás: pymnts