Amikor megéri zöldnek lenni

A Stripe online fizetési szolgáltató 68 milliárd dolláros értékeltségével jelenleg a legnagyobb magánkézben lévő fintech cég. A vállalat tavalyelőtt vezette be fenntarthatósági funkcióját. A Stripe Climate lényege, hogy a cég szolgáltatásait igénybe vevő vállalatok bevételeik egy kis részét olyan technológiák fejlesztésére ajánlhatják fel, amelyek hozzájárulnak a szén-dioxid légtérből való kivonásához, ezzel segítve a klímaváltozás elleni harcot.

A Fintech Világa – Zöld Pénzügyi Percek legújabb adásában Bátorfi Botond, a Peak tanácsadója és Machán-Csetvei Frigyes műsorvezető vállalati fenntarthatóságról, az ebben rejlő üzleti előnyökről, és arról beszélgettek, hogy milyen tényezők ösztönözhetik a cégeket a fenntartható fordulatban.

A Stripe kezdeményezésében részt vevő vállalatok dinamikus jelvényt kapnak, így az ügyfeleik fizetéskor értesülnek arról, hogy a vásárlás mekkora részét fordítják fenntartható technológiai fejlesztésre. Ez hozzájárul a vállalatok pozitív imázsához és a klímatudatos fogyasztók elköteleződéséhez is.  Mi teszi hatékonnyá a Stripe funkcióját? Milyen fejlesztéseket és projekteket támogathatnak a résztvevő vállalatok és mire képesek azok a technológiák, amelyek lehetővé teszik a karbon kivonását a légkörből? Ezekre a kérdésekre ad választ a Fintech Világa – Zöld Pénzügyi Percek legújabb adása.

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.