Kínos hibába futott bele a Klarna, de 31 perc alatt javították

A tegnapi napon több ezer Klarna ügyfél tapasztalhatott meg egy rendkívül kínos hibát a mobilalkalmazásában, ugyanis ráláthattak egymás fiókadataira. A hibát az ügyfelek jelezték a vállalat felé a közösségi médiában, ahol képernyőképeket osztottak meg a hibáról.

A hiba felfedezését követően a Klarna a javítás idejére pár óráig leállította a mobilalkalmazását, így az ügyfelek nem tudták használni a szolgáltatást. Az első hírek 90 000 érintettről szóltak, de mára kiderült, hogy csak 9 500 felhasználónál jelentkezett a hiba. 

A malőr kapcsán a Klarna vezérigazgatója, Sebastian Siemiatkowski egy blogbejegyzésben részletezte a történteket a vállalat honlapján. „A bizalom a Klarna egyik sarokköve. Ezért szomorúan és csalódottan tájékoztatjuk ügyfeleinket egy önhibánkból adódó problémáról, amely 31 percen keresztül nem több, mint 9 500 felhasználónkat érintette.” Siemiatkowski bejegyzésében részletesen beszámolt az eseményekről, amelyeket emberi hiba okozott, nem pedig külső támadás. „Ügyfeleink bizalma és biztonsága a legfontosabb prioritásunk, ami különösen fontossá teszi számunkra az ilyen helyzeteket.” – zárta a közleményt Siemiatkowski.

Forrás: Altfi, Klarna

Görög Szabolcs

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.