A Klarna fontos bejelentést tett: a BNPL óriás appján keresztül mostantól minden brit online kereskedőnél kamatmentesen fizethetnek három egyenlő részletben a vállalat ügyfelei, függetlenül attól, hogy az adott kereskedő partneri viszonyban van-e a Klarnával, vagy sem. Az új funkció emellett havi költségkeretek és személyes költési limitek beállítását és kontrollját is lehetővé teszi a felhasználóknak. További újdonságnak számítanak a személyre szabott kívánságlisták, a felhasználók egyéni ízlése és kedvenc áruházaik szerint összeválogatott tartalmak, az árcsökkenésről tájékoztató értesítések, valamint az árösszehasonlító táblázatok.

Az új funkciók Nagy-Britannia mellett már további piacokon is elérhetők, így például az Egyesült Államokban, Ausztráliában, valamint Svédországban, ahol havonta átlagosan 6,5 millió ember használja az appot és mostanra több, mint 12,8 millió alkalommal vették igénybe a kamatmentes részletfizetési megoldást a vállalat applikációjában. Az új funkciók érkezése egybeesik a Klarna prominens #WhyPayInterest (Miért fizetnél kamatot?) névre hallgató kampányával, amely a buy now pay later termékek és a kamatfizetéssel járó hitelkártya-szolgáltatások közötti különbségekre igyekszik felhívni a fogyasztók figyelmét.

Sebastian Siemiatkowski, a Klarna CEO-ja azt mondta: „A Klarnánál mi úgy gondoljuk, hogy senkinek nem lenne szabad magas díjakat vagy kamatokat fizetnie a hitelkártyája után és most, az új appon belüli vásárlási funkciónk révén senkinek nem is kell ilyesmit tennie. A vásárlók mostantól anélkül léphetnek interakcióba kedvenc kereskedőikkel, hogy ehhez el kéne hagyniuk a Klarna appot. Átfogó vásárlói appunk jelenti a vásárlás jövőjét, mivel egy valóban személyre szabott és testhezálló szolgáltatást kínál minden felhasználónak és lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy soha többé ne fizessenek többet, mint a megvásárolt termék ára.”

Forrás: Finextra

Bátorfi Botond