Mastercard-McDonald’s fintech ügylet született

A Mastercard felvásárolja a Dynamic Yieldet, a McDonald’s személye szabható megoldásokra és döntéshozásra szakosodott fintech leányvállalatát. Bár az ügylet pénzügyi részletei nem kerültek napvilágra, a felvásárlási összeg megfelelőnek bizonyult ahhoz, hogy a McDonald’s felettébb gyorsan továbbadjon az egységen, amit 2019-ben vásárolt fel.

A Dynamic Yield egy Software-as-a-Service felület, amely több technológiai megoldás mellett mesterséges intelligencia alapon kínál személyre szabott termékjavaslatokat és ajánlatokat. Továbbá tartalmakkal is szolgál a felhasználóknak, melyeket múltbéli vásárlásokra, megtekintett oldalakra, napszakra, bolti forgalomra, valamint felkapott termékekre alapoz.

A McDonald’s annak idején éttermei drive-through és kioszk részeinek átszabása miatt vásárolta fel a céget. A Mastercard egy nagyobb mértékben személyre szabott élményt szeretne biztosítani partnereinek és ügyfeleinek az akvizíció által. Ezzel egy valós piaci igényre válaszol a vállalat, amely egyébként egyre erősebb az egész fintech és pénzügyi szektorban is.

Raj Seshadri, a Mastercard Data and Services, azaz adatokért és szolgáltatásokért felelős osztályának vezetője a következőképp nyilatkozott az ügyletről: „A Dynamic Yield szakértelmét méretünkkel és kapcsolati hálónkkal párosítva képesek leszünk új magaslatokba emelni a végfelhasználók és a mi ügyfeleink közti kapcsolatokat.”

Forrás: Finextra

Qayum Dániel