Az idei MKB Fintechlab Design Summit előadáson megtudhattuk, hogy a technológia hogyan is változtatja meg az emberek viselkedését és miként formálja át a pénzügyi ipart. Karol Saday a Revolut country managerének elmondása szerint 30 százalekát a mai dolgozói piacnak az y generáció teszi ki, ezért elsősorban nekik érdemes tervezni, mert ők a korai adapterek. A bankok általában drágák, nem transzparensek és nem kommunikálnak egyértelműen. A Revolut mint jól ismert fintech cég is ezekre a problémákra nyújt megoldást az ingyenes devizaváltással, kiadások monitorozásával, gyors utasbiztosítás igénylésének lehetőségével, illetve a virtuális kártya kínálatával. Továbbá, a push értesítéseket használva biztonságossá tehető a szolgáltatás.

Karol kihangsúlyozta, hogy a design és a felhasználói élmény nagyon fontos ebben a szektorban. Elmondása szerint az attraktív designnak köszönhetően Magyarországon egyre többen kezdték el ajánlani egymásnak a szolgáltatást, illetve tartalmat gyártani a social média felületekre (téve mindezt ingyen), ennek eredménye pedig, hogy mára több mint 250.000 ezer magyar felhasználóhoz jutott el a Revolut. 

Érdekességképpen megemlítette, hogy az emberek szeretik a szórakoztató dolgokat, éppen ezért minden 5. tranzakció Gif küldéssel együtt történik.” Ezzel a módszerrel be tudjuk bizonyítani, hogy a pénzügyi iparág szórakoztató is lehet.” -mondta Karol, majd hozzátette – „Célunk, hogy a bankokkal való közös együttműködés mellett a felhasználók egyszerűen egy applikációban megtalálhassák és teljeskörűen kezelhessék a pénzügyeiket”. 

Lauri Sonia