Lassulni látszik a Monzo növekedése

A Monzo 4 millió brit ügyfelet tudhat már magáénak, de az adatok szerint a növekedési folyamat üteme lelassult.

A 4 milliós mérföldkő elérése öt és fél hónapba került, vagyis 169 nap után jött az új csúcs a 3 milliós ügyfélszám után, ami azt jelenti, hogy valóban lassultak az ügyfelek növekedésében, mivel az előző 2 és 3 millió ügyfélszám között mindössze négy hónap volt, vagyis 119 nap telt el.

Arra, hogy pontosan miért tartott hosszabb ideig a Monzo újabb 1 millió tagjának feliratkozása, két lehetőség van:

Marketing: A Monzo nagyszabású TV kampányt indított a kezdetekben, amit az utóbbi időben már nem folytatnak, illetve a kezdeti belépéskor felajánlott pénzjutalmazást is leállították.

Megnövekedett verseny: A Starling Bank TV kampányai taroltak a nézők körében, illetve több óriásplakátot is kihelyeztek az elmúlt hónapokban, továbbá a Monese és a Revolut is reflektorfénybe került mostanában.

A Monzo 2019 összefoglalóját itt olvashatja

 

Forrás: alfti

 

Bodanitz Bora