Kényelmes fizetési funkció az ausztrál KKV-knak

Új fizetési megoldást jelentett be a Westpac. Az ausztrál bank a kisvállalkozásokat veszi célba új szolgáltatásával, amely lehetővé teszi nekik az érintésmentes fizetések egyszerű elfogadását Androidos okostelefonjuk segítségével. A Westpac Tap on Phone névre keresztelt megoldás egy helyi fintech, a Quest Payment Systems technológiájára hagyatkozik. Az éles tesztelésben jelenleg néhány vállalat vesz részt, a széles körű bevezetés 2023 elején várható.

A vállalatoknak le kell majd tölteniük egy POS appot, ezen keresztül fogadhatják el a biztonságos, érintésmentes fizetéseket. A szolgáltatás Android operációs rendszeren futó okostelefonokról és táblagépekről vehető igénybe. A kártyás fizetések fogadásával sok vállalatnak meggyűlik a baja, így érthető, hogy a Westpac meglátta a fantáziát egy olyan megoldásban, ami mindezt egyszerűvé teszi, anélkül, hogy külön eszköz használatát igényelné.

“Mára a mobileszközök számítanak a legnépszerűbb opciónak a fizetések végrehajtásakor, ez a megoldás pedig lehetővé teszi, hogy a kisvállalkozások is rájuk támaszkodhassanak az elfogadás során. Ezáltal könnyebbé és gyorsabbá válik számukra ez a folyamat,” – nyilatkozta Chris de Bruin, a Westpac lakossági és vállalati banki vezérigazgatója. 

A bank jó időzítéssel jelentette ezt a megoldást, ami értékes segítséget nyújt majd a vállalati ügyfeleknek. Az elmúlt időszakban csalódást keltő hírek is érkeztek a KKV banki megoldások kapcsán, a Brex például hirtelen jelentette be, hogy többé nem szolgálja ki őket és csak a startupokra és nagyvállalatokra fókuszál. Mindenképp jó hír, hogy vannak akik érzékelik, hogy most sokkal inkább támogató attitűdre van szükség. 

Forrás: Finextra

Borítókép: IT News

Bátorfi Botond