Forradalmasítaná a jótékonykodást a Daffy

A Wealthfront automatizált befektetési vállalatának korábbi CEO-ja, Adam Nash lerántotta a leplet legújabb vállalkozásáról, a Daffyről. A startup célja a jótékonykodás forradalmasítása, amiben Nash-t Alejandro Crosa szoftvermérnök segíti, aki korábban megfordult a LinkedInnél, a Slacknél, valamint a Twitternél is.

Daffy amerikai felhasználói kiválaszthatják mennyi pénzt szeretnének félretenni jótékonykodásra egy évben, majd adómentesen növelhetik ezt az összeget kilenc befektetési portfólióban, melyek között sztenderd, ESG, valamint kripto portfóliók egyaránt megtalálhatók. A felhasználók Daffy alapjába könnyen befizethetők további összegek a bankszámlák integrációját követően, de hitel- és debitkártyáról is át lehet helyezni pénzt a fiókokba az Apple Pay fizetési megoldás segítségével. A felhasználók bármikor adományozhatnak több, mint 1,5 millió jótékonysági szervezetnek, köztük számos országos jelenléttel bíró nonprofitnak is, de akár gyermekük iskolai adománygyűjtését is támogathatják. A szolgáltatás – mely az USA lakosai számára érhető el – havidíja 3 dollár. 

A Daffy egyébként nemrégiben zárta le magvető finanszírozási körét, melynek keretein belül 4,8 millió dollár friss tőkéhez jutottak olyan patinás kockázati-tőkevállalatoktól, mint az XYZ Ventures, vagy épp a Ribbit Capital. 

Forrás: Finextra

Bátorfi Botond