Egy A4-es mappában elfér az összes papír alapú adminisztrációnk

Tilla Fehér

Mi a Salvadorsystem Kft. fő profilja?

Egyszerű és gyors lehetőséget kínálunk arra, hogy találkozzon a kereslet a kínálattal a B2B vállalati rendszerek, szoftverek és digitális megoldások hazai piacán.

Hogyan indult útjára a szervezet? Mi volt az alapötlet?

Sok vállalkozáshoz hasonlóan a 3-1-1 mintát követte a megalakulásunk. Adott volt három tapasztalt szakember, akik láttak egy problémát és közösen keresték meg az egyetlen legjobb megoldást.

Hogy mi volt a kiinduló probléma? Számos cégvezető véli úgy, hogy a piaci változásokra való gyors reakció kulcsa az informatikai rendszerekben, digitális megoldásokban rejlik. Ezért egyre többen szeretnék digitalizálni vállalkozásukat, de legtöbbször nem tudják merre induljanak el. 

Minden egyes új látogatónkra, új szolgáltatónkra és sikeres közvetítésre büszkék vagyunk.2019. októberében indítottuk el weboldalunkat: https://salvadorsystem.hu/. Az első hónapokban szolgáltató partnereinkkel kezdtük el felvenni a kapcsolatot. Bővülő partnerhálózatunk révén újra és újra rácsodálkozhattunk arra,

milyen sok hazai fejlesztésű, zseniális rendszer, szoftver és digitális megoldás van. Küldetésünk, hogy ezeket eljuttassuk a célközönségnek.

Mi eddigi működésetek legnagyobb sikere?

2020 év elején indítottuk el a kommunikációnkat a vállalati döntéshozók, szakemberek felé. Minket is meglepett, hogy már a 2. héten sikerült létrehozni az első ügyletet. De minden egyes új látogatónkra, új szolgáltatónkra és sikeres közvetítésre büszkék vagyunk.

Hogy látod a cég jövőjét?

Azon dolgozunk, hogy szolgáltató partnereink és ügyfeleink köre folyamatosan bővüljön. Ugyanakkor azt is látjuk, hogy az “így szoktuk meg” mentalitás még mindig komoly gátja a szervezeti folyamatok automatizálásának. Hamarosan SalvadORG néven a részleteket is eláruljuk.

Milyen hatással van a céges működésetekre a kialakult egészségügyi helyzet?

Nálunk a munka a cégen belül egyébként is távolról történik, így a működésünket nem befolyásolta a #maradjotthon. Ami pedig a piacot illeti, azt tapasztaljuk, hogy ott, ahol eddig belső motivációból nem indultak el a digitális fejlesztések, most a kényszer sokakat rávisz.

Hogy álltok ti a digitalizálással a céges folyamatok során?

Egy A4-es mappában elfér az összes papír alapú adminisztrációnk, és erre az egy mappára is csak azért van szükség, mert van amit kötelező nyomtatni.

A SalvadorSystem volt a TrustChain első ügyfele. Mi vezetett Titeket a Platformra?

Az első szolgáltató partnerrel még hagyományos postai úton kötöttük meg a szerződést, 2 hét alatt érkezett meg 5 utcányi távolságról a küldemény. Akkor azt mondtam, ha ez ilyen lassan fog menni, biztosan nem ott fogunk tartani, ahol szeretnénk. Romhány Gergő és TrustChain csapata nagyon profin és kedvesen vezetett be bennünket az online szerződéskötés világába. Mára pontosan ott tartunk e téren, ahol szerettünk volna. Maximum 1 perc alatt tudunk egy szerződést digitálisan aláírni.

https://www.trustchain.com/hu/2020/04/30/egy-a4-es-mappaban-elfer-az-osszes-papir-alapu-adminisztracionk/

 

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.