A Standard Chartered digitális banki spinoffja, a Mox új szolgáltatást vezet be bankkártyájához. A kártyán, az új kártyatársasági lehetőségeknek megfelelően nem jelenítenek meg kártyaadatokat, így csökkentik az elveszett kártyákkal való visszaélések számát. A ‘Flip’ névre keresztelt új funkcióval az ügyfelek egyszerűen kiválaszthatják, hogy a Moxnál vezetett számlájuk egyenlegéből, vagy hitelkeretükből szeretnék e kifizetni az aktuális vásárlást.
A klasszikus bankok termékfejlesztési gyakorlatával szemben a Flip születését a piaci visszajelzések és az ügyféligények vezérelték. Deniz Güven, a Mox CEO-ja így nyilatkozott az új fejlesztésről: „Amikor létrehoztuk a Mox Creditet, egyes ügyfeleink reményüket fejezték ki, hogy egyszer lehetőségük lesz tranzakciónként eldönteni, hogy a rendelkezésre álló hitelkeretet, vagy saját számlaegyenlegüket akarják e használni a Mox Cardos vásárlásoknál. A Mastercarddal való szoros együttműködésnek hála, ügyfeleink most újabb módon aknázhatják ki a Mox Cardban rejlő potenciált.” Ez az újfajta hozzáállás egyre gyakrabban jellemzi a neobankok termékfejlesztési folyamatait, legutóbb a Revoluttal kapcsolatban írtuk meg, hogy ügyféligény alapján fejlesztették a Revolut Business számlázó funkcióját.
A Standard Chartered által alapított, a Hong Kong Telefommal szoros együttműködésben üzemelő Mox tavaly szeptemberben indult el, mostanra pedig 130 ezer ügyféllel rendelkezik. Az áprilisban piacra dobott Mox Cardokat eddig közel 4 millió alkalommal használták.
Forrás: Finextra
Suppan Márton