A mobilos csalások megelőzése érdekében a McDonald’s a Sifttel lép partnerségre

A PYMNTS.com adott hírt a Sift sajtóközleményéről, mely szerint a digitális bizalom és biztonság területén dolgozó cég együttműködésre lép a McDonald’s-szal annak érdekében, hogy megerősítsék annak kiberbiztonságát és megelőzzék a csalásokat.

Az együttműködés során a Sift segítséget nyújt a McDonald’s mobil alkalmazásának biztonságosabbá tételében Európában, Ázsiában, Afrikában és Óceániában.

Marc Olesen a Sift vezérigazgatója szerint „gyorséttermek esetében nehéz megtalálni az egyensúlyt a megfelelő felhasználói élmény nyújtása és a csalások megakadályozása között (különösen a mobilalkalmazásokban)”. Emellett kiemelte, örülnek, hogy a McDonald’s digitális bizalom és biztonság stratégiájának részeseivé válhatnak, amely lehetővé teszi számukra a mobilos megrendelési folyamat korszerűsítését a jobb ügyfélélmény elérése érdekében.

A McDonald’s hozzáférést kap a Sift gépi tanulás és globális adathálózatához, melyből azon ügyfelek profitálnak, akik a McDonald’s mobil rendelési és érintés nélküli fizetési lehetőségeit használják. A pandémia alatt ezen szolgáltatások kiemelten fontossá váltak a vásárlók számára, egyre népszerűbb a digitális, érintésmentes rendelés lehetősége.

Leandro Balbinot, a McDonald’s technológiai, termék technikai és adatügyi alelnöke elmondta, hogy az ügyfelek egyértelművé tették számukra, hogy mobiltelefonjaikat szeretnék használni a McDonalds-os vásárlásaik lebonyolításához és rendelésük felvételének ütemezéséhez.

Forrás: PYMNTS.com

Szabó Rebeka