A digitális adományozás egyre népszerűbb

Új megoldással állt elő Ausztrália legnagyobb bankja. A CommBank által piacra dobott Smart Giving applikáció lehetővé teszi a jótékonysági szervezeteknek, hogy könnyedén fogadhassanak digitális, érintésmentes adományokat. 

A bank kutatásaiból kiderült, hogy folyamatosan növekszik a digitális fizetési módok népszerűsége az adományozás során. Az elmúlt évben 55 százalékkal emelkedett a digitális tárcából történő utalások száma, míg az összérték esetén 61 százalékos emelkedés ment végbe. 

Az alkalmazásban a CommBank Smart EFTPOS termináljának segítségével fogadhatnak utalásokat a szervezetek. Beállíthatják továbbá az adományozóknak felkínált konkrét utalási összegeket, illetve automatikus számlát állíthatnak ki nekik az adományozásról. Utóbbi azért is fontos, mert a számlák segítségével sokan adójóváírást kaphatnak. 

“Tudjuk, hogy a vállalatok egyre nagyobb arányban fogadnak digitális fizetéseket,így természetes, hogy ez a trend a jótékonysági szervezetek életében is megjelenik. A Smart Giving app gördülékeny, érintésmentes fizetési élményt kínál az adományozáskor. Ausztrália jótékonysági szervezetei jelentős szerepet töltenek be a gazdaságunkban és a helyi közösségekben is, a Smart Giving pedig kényelmet és nagyobb rugalmasságot kínál mind az adakozóknak, mind a szervezeteknek.” 

James Fowle, a CommBank mindennapi bankolásért felelős igazgatója

Nem ez az egyetlen új app a bank háza tájáról. Alig több, mint egy hónapja dobtak piacra egy alkalmazást, ami az olcsóbb tankolásban támogatja az ügyfeleket. Mivel az energiaárak világszerte mindenhol hatalmasat emelkedtek, várhatóan nagy lesz az érdeklődés a szolgáltatás iránt. Ugyanígy ígéretes jövő állhat a Smart Giving előtt, amely értékes segítséget nyújthat a digitalizálódni kívánó jótékonysági szervezeteknek. 

(Forrás: Finextra)

(Borító: Depositphotos)