A DBS Bank segíti az étel- és italgyártókat, hogy ne veszítsék el ügyfeleiket a járvány alatt

A szingapúri DBS két startuppal lépett együttműködésre azért, hogy segítse a válság sújtotta éttermeket, kávézókat az online szállítási szolgáltatások felállításában.

A DBS olyan digitális segélycsomagot jelentett be, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy mindössze három munkanapon belül online élelmiszer-rendelési oldalt hozzanak létre.

Az élelmezési és italgyártó vállalkozások hozzáférhetnek a DBS Bankon keresztül a digitális szolgáltatásokat használatához, ennek segítségével pedig megtarthatják régi ügyfeleiket és újakat is szerezhetnek online.

A DBS két helyi technológiai startuppal lépett együttműködésre (Oddle és FirstCom), akik segítik az online jelenlétét az élelmezési-és italgyártó vállalkozásoknak. A csomag várhatóan a hónap végétől lesz elérhető.

 

Forrás: straitstimes

 

Bodanitz Bora

 

Bodanitz Bora

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.