Digitalizálja ügyintézési folyamatait a DBS a koronavírus miatt

A koronavírus továbbterjedése miatt, a szingapúri DBS a banki ügyintézési folyamatokat digitálisan kezelhetővé teszi, ami azt a célt szolgálja, hogy az üzleti ügyfelek “kapcsolatmentesen” intézhessék banki tevékenységeiket.

A bank – amelynek a hónap elején 300 alkalmazottját kellett evakuálnia, miután az egyik alkalmazott megfertőződött, új intézkedéssel szeretné segíteni a vállalkozások helyzetét.

A DBS digitalizálja kereskedelem-finanszírozási folyamatait, havonta 50 ingyenes FAST tranzakciót tesz lehetővé az ügyfeleknek és annak érdekében, hogy segítse az embereket a digitális eszközök használatában webináriumokat és testreszabott tananyagokat biztosít, valamint digitalizálja a DBS SME Academy képzéseit is.

Forrás: finextra

 

Bodanitz Bora