Growth Hackers workshop – Konkurenciánk növekedési stratégiája legálisan leleplezhető

A GrowthHackers februári workshopján Sárközi András részletesen és közérthetően ismertette azokat a taktikákat és elemzési módszereket, amikkel megfigyelhetjük és megfejthetjük konkurenciánk növekedése mögött rejlő stratégiát.

Az előadás keretein belül megtudhattuk, hogy miért is fontos a folyamatos kísérletezés, hogyan alkalmazzák és mérik ezeket a top cégek, mint az Amazon, a Facebook vagy a Google.

András mindennapi példákon keresztül ismertette azokat a technikákat, amik alapján a manapság oly népszerű cégek működnek, és hogyan bízzák felhasználóikra az út kijelölését, amik mentén haladva sikerük garantált lehet.

Választ kaptunk továbbá arra is, hogy kikre kell figyelni amikor feltérképezzük konkurenseinket, illetve mit kell tennünk ahhoz, hogy stratégiájukat és kísérleteiket megfelelően tudjuk vizsgálni és elemezni. A workshopon hallhattunk az online jelenlét fontosságáról és azokról az eszközökről, amik hasznosak lehetnek számunkra a tanulmányozás során.

Összegezve, a GrowthHackers csapatától egy igazán izgalmas és részletes képet kaptunk azokról a módszerekről, melyek segítségével visszafejthetők versenytársaink növekedési stratégiái és sikerre vihető termékünk.

Hallgassa meg a Fintech Világa korábbi rádióműsorát, ahol Sárközi András a Revolut növekedési stratégiájáról beszél.

 

 

 

Bodanitz Bora

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.