Számla asszisztenst indít a Tide a késedelmes fizetések kezelésére

A Tide brit pénzügyi platform bejelentette, hogy május közepén új számlasegédet indít, ami segíti a kisvállalkozásokat, hogy számláik időben kifizetésre kerüljenek. 

A késedelmes fizetések negatív hatása megkérdőjelezhetetlen a kisvállalkozások életében. A Tide kutatásából kiderült, hogy a kisvállalkozások átlagosan napi 1,5 órát töltenek a késedelmes számlák behajtásával és minden egyes kisvállalkozásnak átlagosan 8500 font kintlevősége van. A Tide azt is megállapította, hogy a vállalkozók heti 3-4 órát fordítanak számlák készítésére és a költségvetési táblázatok vezetésére. Ez sok elpazarolt idő és sok stresszt okoz.

A Tide ezeket a fájdalmi pontokat egy olyan szolgáltatáscsomaggal kezeli, amely segít a kisvállalkozásoknak csökkenteni a fizetések egyeztetésére fordított időt. A számlázási asszisztens a következőket tartalmazza:

  • Automatikus számlakeresés – automatikus emlékeztető e-mailek a ki nem fizetett számlákról
  • Automatikus számlaegyeztetés – értesítés ha egy számla kiegyenlítésre került, a beérkezett összeg és partner alapján automatikusan összepárosítja a rendszer a kifizetést a hozzá tartozó számlával
  • Közvetlen számla terhelés – Automatikusan kifizetésre kerül egy számla amikor esedékessé válik (GoCardless nyújtja)
  • Számla védelem – Csökkenti a nem fizető ügyfelek kockázatát (Hokodo által biztosított)

Laurence Kreiger, a Tide vezérigazgatója elmondta: „A Tide küldetése az, hogy a kisvállalkozások tulajdonosainak időt (és pénzt) spóroljon banki és adminisztrációs oldalon, hogy több idejük legyen vállalkozásuk vezetésére és fejlesztésére. Ennek a küldetésnek nem más a célja, mint segíteni felhasználóinkat abban, hogy időben megkapják követeléseiket, megvédve értékes idejüket és pénzforgalmukat.”

Forrás: The Fintech Times

Tóth Balázs