Optimális pénzügyek az automatizáció erejével

Újabb izgalmas befektetési lehetőséggel bővült a Crowdcube. A közösségi finanszírozási platformot egyre több fintech cég használja előszeretettel, különösen népszerű opció például a brit piac szereplőinek körében. Ezúttal olyan londoni fintechről lesz szó, amely az automatizáció segítségével ígér nagyobb pénzügyi hatékonyságot a felhasználóknak. 

A Lumio mindössze néhány éves történettel rendelkezik, fennállása óta pedig nagyjából 2,3 millió fontot vont be a befektetőitől. A vállalat alkalmazása egy teljesen személyre szabott pénzügyi élményt kínál. A felhasználók percek alatt összekapcsolhatják az appot pénzügyi szolgáltatásaikkal, így egy helyen tekinthetik át bankszámláik, hitelkártyáik, kereskedési számláik, valamint kriptovaluta tárcáik egyenlegét és pénzmozgását. 

Az alkalmazás minden kimenő és bejövő összeget, valamint számlát azonosít, így holisztikus képet tud alkotni az ügyfelek pénzügyi életéről. Ezáltal az optimális megtakarításra és befektetésre vonatkozó tippek is sokkal pontosabbak, hiszen az app képes kontextusba helyezni az ügyfél pénzügyi életének különböző aspektusait és a megszokottal ellentétben nem csupán annak egy szeletét ismeri. 

A szolgáltatás és a funkciók kialakításához több ezer ügyféllel beszélgettek el a vállalat termékfejlesztői, így folyamatosan képesek csiszolni a megoldásokon. A leggyakoribb visszajelzések a hatékonysággal voltak kapcsolatosak, rengetegen ugyanis azért nem kezelik kellő hatékonysággal a pénzügyeiket, mert sajnálják az időt az Excel táblázatok készítésére, a különböző pénzügyi szolgáltatók appjai közötti ugrálásra és a manuális kalkulációkra. 

A Lumio ezekre az igényekre reagálva automatizmusokat épített az alkalmazásába, amelyek minden számlával kapcsolatban javaslatot tesznek a megtakarítandó és befektetendő összeg javasolt mértékére, valamint a megtakarítás és befektetés ideális módjára. Amennyiben a felhasználónak szimpatikusak a kapott javaslatok, néhány kattintásból engedélyt adhatnak azok elvégzésére és hátradőlhetnek annak tudatában, hogy a pénzük a megfelelő módon lesz menedzselve a fintech által.

A fintech 200 ezer fontot remélt a Crowdcube-on indított kampánytól, mostanra azonban nagyjából 320 ezer fontot kapott a platformon található befektetőktől és hat napja még van a pénzgyűjtésre. A Lumio kampánya itt érhető el, az esetleges befektetés előtt azonban érdemes észben tartani, hogy a közösségi finanszírozási kampányok nagy kockázatot hordoznak. Lehetőség van nagy nyereségek kifogására, ugyanakkor az esetek jelentős részében a teljes befektetés odaveszhet.

Forrás: Crowdcube

Bátorfi Botond

Borító: The Fintech Marketing Hub