Részletes tanulmányt közölt a RowanHill Digital, melynek témáját az új fizetési eszközök, illetve azok terjedése szolgáltatta. Rengetegen hallottuk az elmúlt időben, hogy a világjárvány jelentősen felgyorsította a digitális, valamint érintésmentes fizetések terjedését, míg a készpénzes vásárlások aránya szignifikánsan csökkent. A háttérben azonban ez a folyamat már a COVID előtt is javában zajlott, amihez a digitális pénztárcák megjelenése is hozzájárult.

A tanulmányban részletesen bemutatásra kerülnek a digitális pénztárcák. Érdekesség, hogy ezt a fizetési módot eleinte csupán az online fizetési folyamat felgyorsítására és kényelmesebbé tételére hozták létre, mára azonban a QR-kódos, vagy NFC technológiára épülő fizetések révén bolti vásárlásokhoz is használhatók és használják is az emberek.

Az új fizetési módok nagy hatást gyakorolhatnak a kereskedelemre, legyen szó az offline vagy épp online térről. A kényelmesebb és gyorsabb megoldásoknak köszönhetően a kereskedők konverziója nő, ami jó hatással van az üzletre. A fogyasztók magasabb szintű ügyfélélményben részesülnek és időt takarítanak meg a gyors fizetésekkel.

A tanulmány az ismertebb digitális pénztárcákat is górcső alá veszi, de szó esik a különböző kontinensek viszonyulásáról az új fizetési módokhoz.

Az aktuális RowanHill Digital esettanulmányáról bővebben itt olvashatnak. A hírlevélre itt lehet feliratkozni.