Kártyakibocsátásra készül a Pomelo Pay a gyorsabb fizetésfeldolgozás érdekében

A kártyalfogadást szolgáltató startup bankkártyák kibocsátására készül, melynek segítségével az ügyfelek tranzakcióinak feldolgozása jelentősen felgyorsul majd. A kártyákat a Mastercarddal partnerségben dobja piacra a Pomelo Pay, ezáltal a vállalati ügyfelek kártyáin közvetlenül jóváíródnak majd a kártyás fizetési tranzakciók, ahelyett, hogy az egyéb szolgáltatóknál vezetett bankszámlákra kellene azt átutalni. Az új szolgáltatással a szándék az, hogy a kereskedők gyorsabban hozzáférhessenek a pénzükhöz.

Vincent Choi, a Pomelo Pay CEO-ja és társalapítója szerint ez egy „hatalmas pillanat a Pomelo történetében, amely kulcsszerepet játszik majd azon küldetésünk megvalósításában, hogy megkönnyítsük a növekvő vállalkozások dolgát.” Figyelemre méltó, hogy a riválisok közül az iZettle esetében a kiegyenlítésig 1-2 napot kell várni, míg a SumUp esetében 1-3 napig kell türelemmel legyenek a kereskedők, a most bejelentett kártyakibocsátás révén azonban a Pomelo Pay esetében ez az időmennyiség várhatóan jelentősen csökkenni fog majd.

Az együttműködés a meglévő szolgáltatások színvonalának javítása mellett újabb kapukat nyithat ki a Pomelo Pay számára, így idővel a kereskedők akár saját egyenleggel rendelkezhetnének a vállalatnál, ami a könyvelői szolgáltatások és a hitelezés felé történő terjeszkedést is megkönnyíthetné. „Számos izgalmas projektünk van tervben 2021-re és izgatottan várjuk, hogy növekedésünk egy újabb szakaszába lépjünk egy olyan partnerrel, mint a Mastercard,” mondta Choi.

2017-es indulása óta a Pomelo Pay a QR-kód alapú fizetések befogadásától indulva jelentősen kibővítette szolgáltatásainak körét, így mára API-ján keresztül teljes körű fizetési szolgáltatónak minősül, hamarosan pedig az okoseszközökkel történő érintésmentes fizetések is megjelennek a termékpalettában.

Forrás: AltFi

Bátorfi Botond