Heti fintech hírösszefoglaló

Az Erste ügyfeleknek mostantól kétszintű azonosítás szükséges az online kártyás vásárlásoknál

A hazai pénzintézeteknek 2020. december 31-ig kötelező bevezetni az online kártyás fizetéseknél a kétszintű azonosítást, hogy az ügyfelek még nagyobb biztonságban vásárolhassanak. Ennek megfelelően az Erste Bank már január végén bevezeti a kétszintű azonosítást, tehát az online tranzakcióknál már nem elég a bankkártya adatait beírni, szükség van egy mobilazonosítóra is, ami történhet a MobilBankba kapott push üzenettel, vagy az SMS-ben kapott kóddal.

A Curve ügyfeleknek is elérhető az Apple Pay

A Curve lehetővé teszi több kártya integrálást egyetlen, okos alkalmazásba és mostantól az ügyfeleknek az Apple Pay is elérhetővé válik. Az Apple Pay- iPhone, Apple Watch, iPad és Mac eszközökkel használható és segítségével az ügyfelek gyorsan és kényelmesen intézhetik vásárlásaikat.

100 millió fát tervez ültetni a következő öt évben a Mastercard

A Mastercard bejelentette a Priceless Planet Koalíció nevű platform létrehozását, melynek célja, hogy összehangolja a vállalatok fenntarthatósági törekvéseit és érdemi beruházások megvalósításával szolgálja a környezetvédelmet. Első lépésként 100 millió fa ültetését tűzték kis célul a következő öt évben. 

Globális partnerséget köt a PayPal és a UnionPay

A UnionPay International (UPI) és a PayPal bejelentette egy globális partnerség születését, amelyben mindkét vállalat együtt fog működni annak érdekében, hogy felgyorsítsa hálózatának növekedését.

Az Amazon került újra a legértékesebb márkák listájának első helyére

A Brand Finance szerint az Amazon.com márkaértéke 220,791 milliárd dollár, 17,8 százalékkal nőtt egy év alatt, így újra az első helyen végzett a legértékesebb márkák listáján.A cég már harmadik éve áll a lista élén.

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.