Európában terjeszkedik tovább az amerikai óriásbank

A JPMorgan megkezdi terjeszkedését Európában. Az óriásbank Chase névre keresztelt digitális bankját először Németországban akarják bevezetni. Ez a lépés a JPMorgan stratégiájának első fázisa, aminek keretében az egész EU-ban bevezetnék a márkát.

2021-es indulása óta a Chase már több mint 1,6 millió ügyféllel rendelkezik az Egyesült Királyságban. Az ügyfélszám tavaly május óta megháromszorozódott, a betétállomány pedig majdnem megduplázódott – 10 milliárd dollárról 19 milliárd dollárra nőtt ugyanebben a periódusban. A digitális bank emellett naponta több mint egymillió tranzakciót dolgoz fel.

A Chase elsősorban a felhasználóbarát digitális élménynek, valamint a magas színvonalú ügyfélszolgálatnak köszönhetően hódítja meg az ügyfeleket. A bank nemrégiben elnyerte a legjobb brit bank, a legjobb folyószámla és a legjobb megtakarítási számla díjat a 2023-as British Bank Awards-on. Az App Store-ban 4.9-es, a Google Play Store-ban 4.7-es, a Trustpiloton pedig 4.1-es értékelést kapott.

Februártól a Chase és a Nutmeg – a bank vagyonkezelő leányvállalatának – ügyfelei a Chase alkalmazáson keresztül láthatják befektetési számláikat. Továbbá az új ügyfelek a Chase alkalmazáson keresztül regisztrálhatnak a Nutmegnél.

“Mindig is világos volt számunkra, hogy nem csak az Egyesült Királyságban, hanem Németországban és más európai országokban is be szeretnénk vezetni a Chase-t.”

– emeli ki Jamie Dimon, a cég vezérigazgatója.

A németországi bevezetéssel kapcsolatban az óriásbank egyelőre nem fogalmazott meg pontos dátumot.

(Forrás: Finextra)

(Borítókép: Depositphotos)