Előfizetési funkcióval bűvöl a Twitter a Stripe jóvoltából

A Twitter bejelentette, hogy a hamarosan érkező “Super Follow” nevű funkció létrehozásában a Stripe, a világ legértékesebb magánkézben lévő fintech cége támogatja a közösségi média felületet. A megoldás segítségével a Twitter felhasználói előfizethetnek egyes tartalomgyártó fiókokra, így hozzáférhetnek az általuk létrehozott exkluzív tartalmakhoz.

A funkció először az iOS-t használó egyesült államokbeli és kanadai felhasználóknak válik elérhetővé. Az új funkcióval a Twitter célja, hogy segítsék a különböző tartalomgyártókat (pl. zenészek, divatipari szakemberek, komikusok, gémerek) Twitteres tevékenységük monetizálásában. 

Azok a tartalomgyártók, akik szeretnék igénybe venni a funkciót csatlakozhatnak az erre a célra létrehozott várólistához, ezt követően pedig lehetőséget adhatnak követőiknek extra tartalmak (kulisszák mögé való betekintés, korai elérés, exkluzív beszélgetés stb.) elérésére havi 3, 5, vagy 10 dollárért. A felhasználóknak egyszerűen csak rá kell majd kattintani a Super Follow gombra és végrehajtani az appon belüli utalást, ami a Stripe jóvoltából valósul meg.

A Stripe egyébként jelentős szerepet tölt be az online tartalomgyártókra szakosodott fizetési piacon, hiszen többek között a Clubhouse, a Substack, a GoFundMe, a Kickstarter és a Patreon is ott van partnerei között.

Connor Mullen, a Stripe Express vezető szoftvermérnöke azt mondta: “Az alkotók és a mögöttük álló platformok támogatása az egyik legnagyobb jelentőségű dolog, amit a Stripe az internetes gazdaság diverzifikációjáért és megerősítéséért tehet; pontosan erre gondolunk mikor azt mondjuk, hogy növelni szeretnénk az internet GDP-jét.”

Forrás: Finextra

Bátorfi Botond