Crowdfunding kampányt indít a Qonto

A Qonto KKV neobank és költségmenedzsment szolgáltató közösségi finanszírozási kampányt indít. Először a vállalat ügyfelei fektethetnek majd be a Crowdcube-on, ezt követően a teljes publikum számára elérhetővé válik a lehetőség. A francia fintech nemrég vont be 486 millió eurót, amivel értéke 4,4 milliárd euróra nőtt. 

A Qonto több, mint 220 ezer KKV-t szolgál ki négy országban – Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban. A vállalat székhelyein – Párizsban, Berlinben, Milánóban és Barcelonában –  több, mint 500 munkavállalót alkalmaznak. A kétfázisú kampányban először a Qonto bankszámlával rendelkező ügyfelek regisztrálhatnak a befektetésre. A kampány megnyílásakor ők fektethetnek be először a vállalatba. 

“Az ügyfeleink tisztában vannak szolgáltatásunk értékével és vállalatunk küldetésével. Ezzel a közösségi finanszírozási kampánnyal előre teszünk egy lépést és lehetővé tesszük ügyfeleinknek, hogy részvényesként vegyenek részt a vállalat életében.” – nyilatkozta Alexandre Prot, a Qonto vezérigazgatója. 

Forrás: Finextra

Bátorfi Botond