A tavalyi évben több, mint 20 alkalommal cikkeztünk a Revolutról, Európa talán leghangosabb fintech cégéről. Az év első felében főként a botrányoktól volt hangos a sajtó, mi is írtunk a cég pénzügyi igazgatójának lemondásáról, valamint egy rádióadást is szenteltünk a témának. A nehéz évkezdés ellenére is az volt szakértőink véleménye, hogy a Revolut ezeket magáról lerázva sikeres évet fog zárni, és az év második felében ezek domináltak.
Nyár végén elindították a vállalatokat célzó Revolut for Business szolgáltatásukat, amit mi is kipróbáltunk és amely éppen csak megelőzte a budapesti központú Peak SME programjának startját, melyben a partnereknek lehetősége van Revolut szintű szolgáltatást kínálni ügyfeleiknek- bővebben itt olvashat a szolgáltatás hátteréről.
Az év második felében bejelentették, hogy globális expanzióra törnek, erről a Visaval kötöttek partneri megállapodást.
Az év vége felé bejelentették kanadai piacnyitásukat is, valamint kiderült az is, hogy 2019 végére a hazai ügyfeleik száma megközelítette a 300.000 főt, valamint 2020-as céljuk az 500.000 magyar ügyfél elérése lesz.
2019 tehát egy rendkívül sok izgalmat tartogató év volt a Revolut számára, amelyet alighanem sikerként könyvelnek el. Év végére cégértékük nagyságrendileg 1,7 millárd dollar volt, amellyel éppen csak kiszorultak Európa top 10 fintech cégéből, de a B2C neobankok között az N26 és a Monzo után elcsípték a harmadik helyet, míg ügyfélszámot tekintve 8 millió fővel büszkélkedhetnek. A hírek szerint a Revolut készül következő nagy tőkebevonására, amellyel jelentősen növelne a 2019 tavaszán történő cégértékén.