A Monzo 4 millió brit ügyfelet tudhat már magáénak, de az adatok szerint a növekedési folyamat üteme lelassult.
A 4 milliós mérföldkő elérése öt és fél hónapba került, vagyis 169 nap után jött az új csúcs a 3 milliós ügyfélszám után, ami azt jelenti, hogy valóban lassultak az ügyfelek növekedésében, mivel az előző 2 és 3 millió ügyfélszám között mindössze négy hónap volt, vagyis 119 nap telt el.
Arra, hogy pontosan miért tartott hosszabb ideig a Monzo újabb 1 millió tagjának feliratkozása, két lehetőség van:
Marketing: A Monzo nagyszabású TV kampányt indított a kezdetekben, amit az utóbbi időben már nem folytatnak, illetve a kezdeti belépéskor felajánlott pénzjutalmazást is leállították.
Megnövekedett verseny: A Starling Bank TV kampányai taroltak a nézők körében, illetve több óriásplakátot is kihelyeztek az elmúlt hónapokban, továbbá a Monese és a Revolut is reflektorfénybe került mostanában.
A Monzo 2019 összefoglalóját itt olvashatja
Forrás: alfti
Bodanitz Bora