A Revoluttól tanul a legnagyobb dél-amerikai neobank

Két jelentős együttműködést is bejelentett a Nubank. A dél-amerikai fintech szektor üdvöskéje egy áruházzal és egy utazási szolgáltatóval kezd közös munkába, tovább fejlesztve mobilalkalmazásának kínálatát – a Revolutra hajazó szuperappot építve.

A Nubank 2013-ban egy hitelkártya startupként kezdte, nemrég pedig Brazília negyedik legnagyobb bankjává vált. Már 85 millió ügyfelet szolgál ki Latin-Amerikában alapvető banki termékekkel és szolgáltatásokkal, valamint a hagyományos pénzügyi szolgáltatóktól szokatlan megoldásokkal is. Az utóbbi vonalat az elmúlt héten két együttműködéssel erősítette meg.

A Casas Bahia, egy brazil kiskereskedő elkezdi a Nubank online vásárlási platformján is értékesíteni termékeit. Többek között háztartási készülékekkel, okostelefonokkal, elektronikai eszközökkel és játékokkal bővül a felület kínálata az együttműködésnek köszönhetően.

Az e-kereskedelmi kooperációt pénzügyi megoldások is kiegészítik. A vásárlások végösszegét kamat mellett 24 részletre, kamatmentesen 10 részletre oszthatják fel a felhasználók, ha a NuPay fizetési szolgáltatást használják.

Másik megállapodását a Hopper utazási szolgáltatóval kötötte meg a brazil neobank. A Hopper repülőjegy-, szállás- és bérautófoglalásban segíti ügyfeleit. Mostantól ezek a szolgáltatások a Nubank mobilalkalmazásán keresztül is elérhetővé válnak. Érdekes, hogy nemcsak lakossági kínálatról van szó, az üzleti utazásokra is nagy hangsúly kerül.

A Nubank törekvései az alapvető banki szolgáltatásokon kívül egyértelmű szuperapposodási törekvéseket reflektálnak. Európában ezt a hozzáállást főleg a Revolutnál lehet megfigyelni. Jól szemlélteti, hogy a brit központú neobank ugyancsak rendelkezik e-kereskedelmi és utazási megoldásokkal. Külön érdekes, hogy a Revolut májusban belépett a brazil piacra, így már közvetlen versenytársa a Nubanknak.

(Forrás: Crowdfund Insider, Globe Newswire)

(Címlapkép: Nubank)