A PayPal és a Meta egyesíti erőit egy jó cél érdekében

A PayPal és a Meta egyesült erővel lépnek fel annak érdekében, hogy több közösségi média felhasználó tudjon jótékonykodni. A szeptember 9-i bejelentés értelmében kibővítenek egy korábban, a két vállalat között létrejött partnerséget, amely a PayPal Giving Fund jótékonysági szervezet tevékenységét támogatja.

Jótékonykodás a közösségi médiában

Pénzt adományozni vitathatatlanul egy nagylelkű és nagyszerű dolog. Sokszor azonban a jólelkű cselekedetek gátja, hogy nem találunk számunkra kedves szervezetet, vagy nem tudjuk biztonságosan célba juttatni az adományunkat. Ráadásul sok csaló is megjelent a digitális térben, így gyakran a bizalom hiánya is hátráltatja a jótékonykodást.

A két óriásvállalat partnerségének köszönhetően az Egyesült Királyság, Kanada és Ausztrália lakosai a Facebookon keresztül tudnak biztonságosan adományozni. Jótékonysági szervezetek adománygyűjtő akciókon és adománygombokon keresztül gyűjthetnek pénzt, amit a PayPal Giving Fund fogad és juttat el az adott szervezet számára. A partnerség kibővítésével az Egyesült Államokban is elérhetővé teszik a szolgáltatást, illetve a Facebook mellett az Instagramon is bevezetik a felhasználók számára október 31-től.

A PayPal Giving Fundba regisztrált szervezetek gyorsabban kaphatják meg a Facebookon és Instagramon keresztül érkező adományokat, és több millió adományozóhoz juthatnak el a PayPal webhelyén és alkalmazásán, valamint más PayPal Giving Fund partnereken keresztül” – áll a közleményben.

Márkaépítés

A nemes cél természetesen a vállalatok érdekeit is szolgálja. Korábban mi is írtunk arról, hogy növekszik a digitális adományozás népszerűsége. A közlemény is említi, hogy a milleniálok és a z-generáció között rendkívül közkedvelt az online adományozás, hiszen a két generáció tagjainak 81 és 76 százaléka szokott online jótékonykodni. A PYMNTS hírportál egy kutatásában pedig arra megállapításra jutott, hogy a fogyasztók lelkes támogatói azoknak a pénzintézeteknek, amelyek jótékonysági tevékenységet is végeznek. Az adományozás tehát kiváló eszköze a márkaépítésnek, és közben még a világot is egy kicsit jobb hellyé teszi.

(Forrás: PayPal, PYMNTS)

(Címlapkép: Depositphotos)