A magyar fintech felrázza a B2B e-kereskedelmet innovatív BNPL megoldásával

A magyar fintech, a PastPay forradalmasítja a B2B e-kereskedelmet egy úttörő “Buy Now, Pay Later” (BNPL) szolgáltatással. A PastPay halasztott fizetési rendszere a B2B tranzakciók régóta fennálló problémáját kezeli. Áthidalja a kereskedők gyors fizetési igénye és a vásárlók késleltetett fizetési preferenciája közötti szakadékot.

A jelenleg Magyarországon, Németországban, Lengyelországban, Romániában, Csehországban és Szlovákiában működő PastPay sikeresen integrálta szolgáltatásait számos webáruházba, többek között a Wocommerce, Shoprenter, Prestashop és Magento webáruházakba. Ez a szolgáltatás mostantól lehetővé teszi az üzleti ügyfelek számára, hogy 15 és 90 nap közötti időszakra halasszák el a fizetéseket. Mindeközben biztosítja, hogy az online kereskedők a teljesítés után azonnal megkapják a számla ellenértékét.

Ez a win-win ajánlat nemcsak a likviditást őrzi meg minden érintett számára, hanem a kereskedők konverziós mutatóit is javítja, és átlagosan 15-20%-kal növeli a B2B eladásokat. Ezen túlmenően minimalizálja a fizetés elmaradásának kockázatát, és leveszi a behajtás terhét az online kereskedők válláról. Még tavaly írtunk először a PastPayről és a szolgáltatásuk nyújtotta előnyökről. Ebben a cikkben olvashatnak róla bővebben.

Mit kínál a PastPay, amit mások nem?

A számos előnye mellett a PastPay rugalmas integrációs folyamata miatt rendkívül jól alkalmazkodik a különböző igényekhez. A BNPL szolgáltatás integráció nélkül 48 órán belül bevezethető az üzleti ügyfelek számára, egy olyan élvonalbeli platform segítségével, amely átláthatóan kezeli a halasztott fizetési folyamatot.

Az egyszerűbb és hatékonyabb integráció érdekében az online kereskedők egyszerűen hozzáadhatnak egy plug-and-play bővítményt a PastPayhez, amely jelenleg a WooCommerce, Magento, Shoprenter és Prestashop webshopokhoz érhető el. Ha azonban egy egyedi építésű webshop igényli a szolgáltatást, a PastPay API-n keresztül is integrálható.

A PastPay csapata folyamatosan bővíti a webshop-integrációk listáját. Céljuk, hogy olyan felhasználóbarát és költséghatékony megoldást kínáljanak, amely javítja az ügyfélélményt, miközben csökkenti az adminisztrációs terheket és a kockázatokat.

A magyar fintech küldetése túlmutat a fizetési mód biztosításán – céljuk, hogy segítsenek a vállalkozásoknak az eladások növelésében, a hűséges ügyfélkör kiépítésében és a vásárlók igényeinek maximális kielégítésében. A jövőre összpontosítva a PastPay készen áll arra, hogy tovább bővítse és fejlessze halasztott fizetési szolgáltatását.

(Forrás: PastPay)