A JP Morgan megszünteti a Chase Pay szolgáltatást

Az amerikai bankóriás a Chase Pay digitális pénztárca technológia megszűnésével eltávolítja az ahhoz kapcsolódó fizetési módot is minden kereskedői appból és weboldalról a hónap végéig. A Chase Pay 2015-ben indult el egy QR-kód alapú applikációként, amelyet a bukásra jutó Current-C kereskedői platformtól örökölt meg a JP Morgan Chase. A bank a mobilfizetési piacon a big tech cégek (Apple, Google, Samsung) elleni verseny fontos eszközének tekintette az appot, amely lehetőséget adhatott volna a visszavágásra.

A többéves kísérlet, és több, mint 100 millió dollárnyi befektetés ellenére azonban az app csak minimális profitot termelt és 2020 elején leállították. A JPMorgan Chase akkor azt mondta, inkább a technológia kereskedői appokba és weboldalakra (pl. Starbucks, Walmart) történő integrációjára fog fókuszálni. Azonban a Chase Pay weboldalán mostanra az a bejelentés fogadja a látogatókat, mely megerősíti, hogy a technológiát minden weboldalról és applikációból eltávolítják március végéig. Az ügyfeleknek azt javasolják, kártyáikat adják hozzá az általuk preferált kereskedői appokhoz, vagy a PayPalhoz. A vállalat figyelmét a továbbiakban többek között alighanem nagyrészben az Egyesült Királyságban a közeljövőben induló digitális banki szolgáltatásuk köti le.

Forrás: Finextra

Bátorfi Botond