Mitto – a fiatalok pénzügyi tudatossága érdekében

A Mitto tizenévesek számára tervezett debit kártyát és hozzá tartozó alkalmazást biztosít.

A Mitto arra törekszik, hogy megoldást találjon a Z generáció számára (14 éves kortól) a fizetési szokásaikhoz kötődően. Digitális pénztárcát és / vagy fizikai kártyáját kínál az online vagy offline kiadásokhoz. A szülők azonnal pénzt küldhetnek gyermekeiknek, ha feltöltik digitális pénztárcájukat, emellett áttekintést is kapnak a vásárlásokról.

Az ötlet alapja az, hogy a gyermekek a Mitto használatával bizonyos fokú pénzügyi függetlenséget szerezzenek, és jobban láthassák kiadásaikhoz tartozó szokásaikat. Bővebb értelemben a Mitto elő kívánja segíteni a pénzügyi ismeretek fejlesztését a Z generációs gyerekek körében.

„Elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük ezt az új generációt, hogy megváltoztassák a pénzügyi gondolkodásukat, és hogy sikerrel járjanak a pénzügyi világban, azáltal, hogy eszközöket biztosítunk számukra a vásárlási szokásaik áttekintésében.”

Hasonló lehetőséget kínál a GoHenry és az Osper az Egyesült Királyságban, valamint a Current, a Step és a Greenlight az Egyesült Államokban, illetve hazánkban a Peak- zsebpénzkártya megoldása.

 

Forrás: techrunch

 

Bodanitz Bora