Versenytársát méltató újsághirdetés a Wise-tól

Üdvözli legújabb versenytársát, a Zinget a Wise. Az alkalmazásra partnerként tekint a pénzutalások átláthatóságára irányuló törekvéseinek elérésében.

Izgalmas újsághirdetéssel jelentkezett a Wise egy hongkongi napilapban. A nemzetközi pénzutalásokra és valutaváltásra szakosodott fintech üdvözölte legújabb versenytársát, a Zinget.

A Zinget januárban dobta piacra a Hongkong and Shanghai Banking Corporation (HSBC), amely egy multidevizás pénzküldő és fizetési alkalmazás. A Zinget a Revolut és a Wise közvetlen kihívójának szánják, ennek fényében meglepő a melegszívű fogadtatás.

A Wise víziójaként egy olyan világot határozott meg, ahol a pénzügyek és tranzakciók átláthatóak, azonnal végbemennek, kényelmesek és ingyenesek. Céljuk egy olyan pénzügyi rendszer kialakítása, amelyben a külföldi pénzutalások gyorsak és költséghatékonyak.

Kutatásuk alapján évente 180 milliárd angol font rejtett költség keletkezik nemzetközi átutalások során, mely általában árfolyam-felárral jelenik meg a bankoknál. A fintech ezt nagy, de leküzdhető problémaként jellemzi, missziójának tekinti ennek csökkentését. Elmondásuk szerint 2023-ban ezt a költséget 1,6 milliárd angol fonttal tudták redukálni.

Marketing kampányában a vállalat a rejtett költségek és az ezek elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet, küldetését a versengés fölé helyezve. A közös misszióra való figyelemmel a Zingre nem riválisként, hanem partnerként tekint a Wise, üdvözli a HSBC pénzküldő alkalmazását.

Nem példa nélküli a marketing világában két rivális együttműködése egy közös cél érdekében. Kíváncsian várjuk ennek fényében, hogy a Wise és a Zing számára mit tartogat a jövő.

(Forrás: Wise)

(Címlapkép: Wise)