Teya: innováció a magyar digitális fizetési piacon

A Teya fizetési megoldásokkal tört be a magyar piacra, ma már azonban ennél sokkal többet kínál. A kapcsolódó vállalkozásirányítási eszközök folyamatos bővítésével a Teya átfogó megoldásokkal segít a hazai vállalkozásoknak, hogy hatékonyabban működhessenek és növekedhessenek.

A Teya küldetése a helyi fejlődő vállalkozások támogatása, hogy egy digitális üzleti ökoszisztémához kapcsolódva időt és pénzt takaríthassanak meg. Ennek első pillére egy gyors, felhasználóbarát fizetéselfogadási megoldás, amely számos hazai EPOS rendszerrel és pénztárgéppel integrálható, jelentős időt spórolva a napi működés során. A következő szintre lépve a Teya most új alkalmazásokkal bővíti a kínált vállalkozásirányítási eszközök sorát:
megérkezett a Teya Business App és a Teya Boost.

Teya Business App: A vállalkozók új asszisztense

A Teya legújabb innovációja – a Teya Business App – egy olyan mobilalkalmazás, amely valós időben nyújt átfogó képet a vállalkozóknak cégük működéséről. Az alkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bárhol és bármikor nyomon követhessék üzletük forgalmát, beleértve a SZÉP kártyás bevételeket is, amely egyedülálló szolgáltatás Magyarországon. Az applikációban az Egyesült Királyságban már elérhető a Visával együttműködésben indított üzleti számla, valamint a kereskedői hitelezés is, amelyek segítségével a cégek könnyebben kezelhetik napi pénzügyeiket, és finanszírozhatják növekedésüket. A Teya már bejelentette, hogy dolgoznak ezen funkciók hazai bevezetésén is, így a jövőben nálunk is bővül pénzügyi szolgáltatási palettájuk.

Teya Boost: Tűnj ki az online tömegből!

Az online láthatóság javításában segít a Teya másik új eszköze, a Teya Boost, amely segítségével a vállalkozások percek alatt a Google keresési listák élére kerülhetnek. Az alkalmazás automatikusan frissíti az adatokat több, mint 30 platformon (pl. Facebook, Instagram, Waze, AppleMaps) ezzel is segítve a vállalkozásokat a legjobb helyek megszerzésében a keresési rangsorban. A Boost emellett a felhasználói értékeléseket is összesíti, így a vállalkozók
kényelmesen, egy helyről válaszolhatják meg őket.

(Forrás: Teya)

Globális elérés, lokális támogatás

Bár csak 2019-ben indult, a Teya gyors növekedést tudhat maga mögött: a cég mára Európa számos országában jelen van, és több, mint 400 ezer ügyféllel büszkélkedhet. A Teya Magyarországon is folyamatosan bővül, és kiemelkedő helyi ügyfélszolgálatával (átlagosan 9 másodperces (!) válaszidő) támogatja a helyi vállalkozásokat. Az egyéb hazai vállalatirányítási szoftverekkel való integráció révén a Teya fizetési megoldása segít a vállalkozásoknak a hatékonyabb működésben, csökkentve a napi operatív tevékenységekre fordított időt. Emellett az értéknövelő funkciók – mint a SZÉP kártya és AMEX elfogadás, valamint digitális borravaló – által elérhető bevételnövekedés teszi különösen vonzóvá a Teya szolgáltatásait a vállalkozók számára.

Jövőkép és fejlesztések

A Teya nem áll meg a jelenlegi sikereknél – folyamatosan tervezik az újdonságok bevezetését, teljes körű digitális üzleti ökoszisztémát építve fejlődő vállalkozások számára. A Teya dinamikus növekedése és gyorsan bővülő szolgáltatási portfóliója bizonyítja, hogy a vállalatra a továbbiakban is érdemes odafigyelni, mert meghatározó szereplője a digitális pénzügyi és vállalkozásirányítási megoldások piacának, Magyarországon és nemzetközileg egyaránt.

(Címlapkép: Depositphotos)