Óriási mérföldkőnél a Revolut

A Revolut bemutatta a Revolut 10-et, az eddigi legnagyobb frissítését, amely az alkalmazás dizájnjának jelentős átalakításával jár.

A fintech óriás mostanra elérte a 35 millió felhasználót világszerte – júniusban ez a szám még “csak” 30 millió volt. A sajtóközlemény szerint Európában még gyorsabban nőtt a Revolutot elsődleges számlaként használó ügyfelek száma: 90 százalékkal az elmúlt egy évben.

Ivan Chalov, a vállalat lakossági üzletágának vezetője szerint a Revolut 10 az eddigi legnagyobb előrelépés abban, hogy a felhasználók elsődleges számlaként használják a Revolutot. Az új verziót úgy építették fel, hogy a felhasználók egy helyen át tudják tekinteni pénzügyeiket, könnyen navigálhassanak a kedvenc funkcióik és termékeik között, valamint testre szabhassák a kezdőoldalt. Chalov továbbá elmondta:

“Tudjuk, hogy minden ügyfél egyedi és egyéni igényekkel rendelkezik, ezért örömmel kínálunk testreszabási lehetőségeket. Például widgeteket, ahol közvetlenül a kezdőképernyőn lehet megadni kártyákat vagy címzetteket.”

Miben változott a Revolut?

Egy korábbi cikkünkben már írtunk róla, hogy a neobank pár héttel ezelőtt lehetővé tette az új funkciók tesztelését bizonyos felhasználók számára. Már ott is számos új dizájn elemmel találkozhattak a tesztelők, illetve a felület elrendezése is több helyen változott. A Revolut 10 esetében az egyik legszembetűnőbb változás a logó megújulása:

Forrás: Revinfo

Az applikációba belépve ugyanakkor azt is be lehet állítani, hogy milyen ikon jelenjen meg a telefonon az alkalmazás neve mellett. A felhasználók több ikon közül is választhatnak, ha a profiljukba belépve az “Alapbeállítások”-on belül az “App ikonja” menüpontra kattintanak:

Forrás: Revinfo

Emellett a Revolut weboldala is jelentős átalakuláson esett át. A korábbi dizájn elemeket maga mögött hagyva egy teljesen új irányba indult a fintech óriás:

(Forrás: Marcel van Oost, Revinfo)

(Borítókép: Depositphotos)