Óriási népszerűségnek örvend a Bank of America megtakarítási szolgáltatása, a Life Plan. Felhasználói bázisa évről évre növekszik, ami a banknál tartott megtakarításokban is visszaköszön.
A Bank of America (BofA) pénzügyi tervezési szolgáltatása, a Life Plan két és fél évvel ezelőtti bevezetése óta több mint 10 millió ügyfelet vonzott be. Az eszköz a BofA mobilalkalmazásán és webes felületén keresztül is elérhető.
Lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kiválasszák és rangsorolják fontosabb céljaikat életük különböző szakaszaiban és területein – többek között a pénzügyek, a család, az egészség, az otthon, a munka, a szabadidő és az adakozás területén.
A felhasználók az alkalmazáson belül bármikor létrehozhatnak új célokat és módosíthatják a meglévőket. Mindig aktuális, személyre szabott útmutatással és ajánlásokkal követhetik nyomon a céljaik felé tett lépésekkel kapcsolatos előrehaladásukat. Az ügyfelek személyes vagy virtuális személyes találkozókat is szervezhetnek szakértőkkel, hogy megvitassák céljaikat és stratégiáikat.
A Life Plan felhasználói eddig összesen több mint 55 milliárd dollárt tettek félre céljaikra a BofA felületein.
Az öt legfontosabb cél pedig a következő:
- költségvetés és megtakarítás (33%),
- hitelképesség javítása (28%),
- megtakarítás egy nagyobb vásárlásra (21%),
- lakásvásárlás (18%), valamint
- utazás (16%).
David Tyrie, a BofA digitális igazgatója és marketingvezetője szerint ügyfeleik értékelik, hogy egyszerű, intuitív módon állíthatják be, követhetik és módosíthatják pénzügyi céljaikat.
Ez a 10 millió felhasználós mérföldkő egy olyan időszakban érkezik, amikor az online csatornák egyre népszerűbbé válnak a bank életében. A BofA 2022-ben több mint 11,6 milliárd digitális bejelentkezést jegyzett fel. Ez 10 százalékos növekedést jelent éves szinten. Emellett tavaly több mint 33,5 millió ügyfél lépett kapcsolatba a BofA mesterséges intelligencia-vezérelt személyi asszisztensével, az Erica-val, míg több mint 18,2 millióan használták aktívan a Zelle fizetési alkalmazást.
(Forrás: Finextra)
(Címlapkép: Depositphotos)