Megvan a 9 millió ügyfél, tovább növeli csapatát a TransferWise

Újabb hatalmas mérföldkövön van túl a londoni székhelyű fintech óriás: a TransferWise ügyfeleinek száma elérte a 9 milliót.  

Ez a folyamatos növekedés természetesen magával vonzza a TransferWise csapatának növekedését is, így a cég az elkövetkező hat hónapra 750 új pozíció létrehozását jelentette be. A tervek szerint ebből 175 pozíció a londoni irodájukban kerül majd betöltésre, a többi pedig a jelenlegi és a hamarosan induló országokban. Ezek közül egy már egészen biztosra mondható, mivel múlt héten a cég azt is bejelentette, hogy sikerült megszereznie az Ausztrál banki licenszet, így várhatóan a melbournei iroda kiemelt szerepet kap.

A cég a nyilatkozatában kiemelte, hogy a 2020-as év rekord növekedéssel zárult, több mint 70%-al nőtt a cég bevétele, mely jelenleg 302 millió fontot jelent, ez ad lehetőséget arra, hogy a jelenleg 14 irodában dolgozó 2200 fős csapatot tovább növelhessék.

A cég egyik társalapítója, Kristo Käärmann szerint a cég eddig sose látott növekedés előtt áll, már 9 millió felhasználó és cég pénzügyit kezelik nap mint nap, és ehhez elengedhetetlen a megfelelő csapat, hiszen egy bizonyos szint után már nem tudja a jelenlegi létszám ellátni a napi teendőket.

A mostani növekedés egyedülálló a fintech piacon, hiszen a cég relative rövid idő, azaz hat hónap alatt készül a harmadával növelni az alkalmazottai számát, ráadásul a Covid-19 vírus miatt további engedményeket készül tenni az otthoni munkavégzés megsegítésére, így mostantól már éves szinten 90 napot tölthetnek otthon azok az alkalmazottak, akik nem lakóhelyük országában található irodában töltenek be valamilyen pozíciót, szemben az eddigi 30 nappal.

Forrás: Altfi

Horváth Tamás