Meglepő szponzorral bővült a Real Madrid focicsapata

Új szponzorral bővült a Real Madrid focicsapatának eddig is népes tábora, a jövőben az Ouro fintech vállalattal működnek együtt több fontos piacon. A megállapodásnak köszönhetően az Ouro lesz a Real Madrid férfi és női csapatának kizárólagos prepaid, betéti- és hitelkártya szponzora. Az új partnerségben a klubhűség és az innovatív pénzügyi megoldások találnak egymásra, ami egyedülálló lehetőséget jelent mindkét fél számára.

Egy új területet hódítana meg a Real Madrid

Biztosan sokan meglepődve olvassák az új partneri kapcsolatról szóló április 24-i közleményt. Hiszen eddig rendkívül kevés példát láttunk sportcsapatok és fintech vállalatok együttműködésére. A szponzoráció mögött ráadásul egy sokkal mélyebb partnerség van kibontakozóban, nem csupán marketing alapú kooperációról van szó.

A megállapodás futball rajongókra szabott, co-branded digitális banki termékek fejlesztését foglalja magában. Ezenfelül az Ouro kizárólagos pénzügyi partnerévé válik a férfi és női felnőtt csapatoknak. Az új termékek, köztük a Real Madrid brandjével fémjelzett bankkártyák, Portugáliában, Franciaország, Braziliában, illetve kulcsfontosságú piacokon, mint az Egyesült Államok és Egyesült Arab Emírségek, jelennek majd meg.

Az említett piacokon az Ouro saját márkás termékeivel és egyedi funkcióval integrálja a Real Madrid márkát és a Madridista hűségprogramot. A fintech a két zászlóshajó termékét is elérhetővé teszi a focicsapat brandjével, a Netspend és az X World Wallet megoldásokat. Előbbi egy kifejezetten a bank nélküli fogyasztók számára készült prepaid megoldás, míg utóbbi egy több pénznemben használható digitális pénztárca.

Szokatlan együttműködés páratlan előnyökkel

Az első pillantásra valóban szokatlannak ható együttműködés mindkét fél számára óriási potenciált rejt. A fejlődő fogyasztói szokások és az egyre inkább személyre szabott pénzügyi termékek keresése révén a szurkolói kártyák egyedi élményt nyújtanak a rajongóknak. A focicsapat címerével, esetlegesen játékosokkal ellátott kártyák túlmutatnak egy szimpla pénzügyi terméken: identitást adnak és az összetartozást szimbolizálják.

A Real Madrid az Ouro pénzügyi technológiájához való hozzáférésből profitál. A fintech szolgáltatások révén egy új területen tud termékeket és szolgáltatásokat nyújtani a szurkolóknak. Ráadásul a hagyományos szponzori megállapodáson túl egy új bevételi forrással diverzifikálja bevételeit. Az Ouro egy márkahű, kimagasló lélekszámú rajongótáborhoz szerez hozzáférést, jelentősen növelve láthatóságát. A szurkolók érzelmi kötődése a márkahűséget is elősegíti, így a fintech kevesebb lemorzsolódó ügyféllel is számolhat ezeken a piacokon.

Forrás: pymnts, Real Madrid

Címlapkép: depositphotos