A digitalizáció önmagában is kihívást jelent, éppen ezért azon vagyunk, hogy a TrustChain Platform minél egyszerűbben használható eszközöket biztosítson számodra az e-aláírásodhoz és a céges folyamataidhoz. Összegezzünk az újdonságainkat.

Az utóbbi hetekben már elkezdett szétválni a TrustChain Platformon a létrehozott és bejövő, valamint a közös és a privát dokumentumok hozzáférhetősége. Ez alkalommal tovább mentünk egy lépéssel, és teljesen függetlenítettük a dokumentumok megosztását a Platformon lévő kapcsolati rendszertől.

Mit jelent ez?

Korábban partneri viszony volt szükséges a felek között (például egy adott céges fiókhoz tartozás) a dokumentumok Platformon belüli aláírásra küldéséhez. A Sign&Send termékünk segítségével mostantól már bárkinek elküldhető az adott dokumentum aláírásra, függetlenül attól, hogy a felhasználók partnerei-e egymásnak a TrustChain Platformon.

Vagyis elegendő megadni azt az e-mail címet, amivel a felhasználó regisztrált és sikeresen azonosította magát a Platformon, és már mehet is az e-aláírás. Az így kiküldött dokumentumhoz csak a dokumentum létrehozója és aláírói férhetnek hozzá.

Ha pedig szétnézel a Platformon, láthatod, hogy a felhasználói fiók is megújult, az arculati változáson kívül az egyes adatok is jobban elkülönülnek egymástól, így könnyítve a tájékozódást.


Szintén újdonság, hogy különválasztottuk az Azonosítási és Tanúsítási folyamatot. Az előbbi azért fontos, mert az azonosítást követően kezdheted el használni az e-aláírásodat. A tanúsításnak akkor van jelentősége, ha szeretnél hozzáférni a Platform teljes funkcionalitásához, azaz megjelenni a Partnerkeresőben és használni a a szerződések monitorozását is lehetővé tevő SimpleContract-ot.

A Tanúsítási folyamatot kizárólag az adott cég közhiteles cégnyilvántartásba bejegyzett, önálló képviseleti joggal rendelkező vezető tisztségviselője tudja elvégezni. Jelenleg a Tanúsítási folyamat magyar és cseh cégek számára érhető el.

Kértétek, ezért megcsináltuk: bárki lehet a címzett