Ismét közösségi finanszírozás után néz a Curve

A londoni székhelyű fintech, amely számos bankkártyát és számlát kombinál egyetlen okos kártyában és appban, öt hónappal 95 millió dolláros tőkebevonási körét követően ezúttal közösségi finanszírozási kampányt indít. A májusban induló Crowdcube kampány időben egybeesik a vállalat amerikai piacra lépésével, valamint a nagy várakozásokkal övezett Curve Credit hiteltermék bevezetésével.   

2019-es rekordmértékű közösségi finanszírozása óta (mely során 42 perc alatt 4 millió font finanszírozást kaptak) a Curve értéke triplájára nőtt. Csupán a tavalyi év folyamán, a világjárvány ellenére a vállalat több, mint 100 új munkavállalót vett fel, ügyfeleinek száma több, mint duplájára nőtt és átlépte a 2 milliót, míg a feldolgozott tranzakciók volumene 1 milliárd fonttal nőtt, így elérte a 2,6 milliárdot. 

Shachar Bialick, a Curve alapítója és CEO-ja azt mondta, a vállalat továbbra is növelni szeretné munkatársainak számát, így a tervek szerint 2021 folyamán nagyjából 60%-kal, vagyis minimum 200 új kollégával bővül a csapat. „A pénzügyi szolgáltatásokat jellemző növekvő fragmentációval és az ügyfelek egyszerűbben kezelhető megoldások iránti igényének emelkedésével a Curve számára minden körülmény adott egy globális lehetőség megragadásához,” mondta. „Az emberekbe és a vállalatba egyáltalán befektetünk annak érdekében, hogy mindez megtörténjen.” 

Forrás: Finextra

Bátorfi Botond