A Revolut jelentős ügyfélszám növekedést tapasztalt Írországban. Az elmúlt évben 50%-kal több ír vállalkozás csatlakozott a szolgáltatáshoz. Ez a növekedés több mint 5000 új üzleti számlának felel meg. A brit fintech a vállalati ügyfelek számára is most már elérhető helyi IBAN-számok (nemzetközi bankszámlaszámok) bevezetésével párhuzamosan jelentette be az ügyfélszámok növekedését.
Korábban a Revolut ügyfeleinek kihívásokkal kellett szembenézniük a litván IBAN-számukkal. Beleértve a beszedési megbízások beállítását és a fizetések Revolut számlájukra történő beérkezését. Az új helyi IBAN-számok enyhítik ezeket a problémákat. Lehetővé teszik a közüzemi szolgáltatók és az adóhatóságok általi egyszerű elfogadást, valamint megkönnyítik a beszedési megbízások kifizetését és csökkenti az adminisztrációs terheket.
Az ír IBAN-számok bevezetése a vállalati ügyfelek számára a fintech óriás gyors növekedésének időszakában történik. A különböző ágazatokban – többek között a technológia, a divat, a marketing és az ingatlanügyletek területén – tevékenykedő vállalkozások táplálták ezt a terjeszkedést Írországban.
A Revolut ezt a fellendülést az üzleti szolgáltatásaik vonzerejének tulajdonítja. Ezek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy egyetlen alkalmazáson belül nyomon kövessék komplex pénzügyeiket. Továbbá a platform megkönnyíti a globális üzleti műveleteket, átutalásokat, fizetéseket és valutaváltást kínál versenyképes árfolyamokon.
James Gibson, a Revolut Business vezérigazgatója kiemelte elkötelezettségüket a termék- és funkciókínálatuk bővítése mellett. Céljuk, hogy átfogó pénzügyi menedzsment platformot biztosítsanak üzleti ügyfeleik számára. Hangsúlyozta Írország mint kulcsfontosságú piac jelentőségét az általuk megfigyelt magas szintű elfogadottság miatt.
(Forrás: The Irish Times)