A Revolutnak már majdnem 1 millió magyar ügyfele van

A Revolut lenyűgöző növekedést ért el Magyarországon, már több mint 900 000 felhasználóval büszkélkedhet. A közel 2,5 évvel ezelőtt alapított helyi iroda több mint 30 munkatársat foglalkoztat, és kifejezetten a magyar piacra szabott termékek kibocsátásán dolgoznak. Mindezt Léder Tamás, a Revolut magyarországi vezetője erősítette meg a Portfolio.hu-val készült interjúja során.

Az impozáns méretűre növekedett ügyfélkör kiszolgálásával párhuzamosan a vállalat továbbra is gondosan ügyel a felhasználók biztonságára. Ez a téma azért is érdekes, mert hazánkban egyre több a banki csalás. A Revolut hangsúlyozza az ügyfelek felvilágosításának szükségességét a kibercsalások kockázataival kapcsolatban, és rendszeresen tanácsolja felhasználóinak, hogy ne osszák meg kártyaadataikat, illetve ne válaszoljanak gyanús befektetési ajánlatokra.

Folyamatos terjeszkedésének részeként a Revolut a helyi piac igényeit kielégítő szolgáltatások és termékek nyújtására összpontosít. A 2021 elején létrehozott helyi fiókban több mint 30 szakember dolgozik, akik elkötelezettek e törekvés iránt. A vállalat azt is megerősítette, hogy különböző uniós piacokon is tervezi fiókok indítását. Ugyanakkor ezt óvatosan teszik, a formalitások betartását fontosabbnak tartják, mint a gyorsaságot.

A Revolut jövőbeli tervei

A Revolut egyik stratégiai célja, hogy globális szuperapplikációvá alakuljon át. A közelmúltban a vállalat Európán túlra is kiterjesztette tevékenységét, és Brazíliával kezdve Latin-Amerikában is debütált. A vállalat Észak-Amerikában és Ausztráliában is előrelépett, és megkezdte működését az ázsiai piacokon, például Szingapúrban és Japánban, és tervezi Indiában és Mexikóban való indulását is.

A Revolut azt is tervezi, hogy több európai országban is bevezeti fedezetlen hiteltermékeit, amelyek Litvániában, Lengyelországban, Romániában, Írországban, Spanyolországban és Franciaországban már elérhetőek. Bár Magyarország bevonását még nem erősítették meg, Léder a magyar piacon a hiteltermékekben jelentős potenciált lát.

A mesterséges intelligenciát már a kezdetektől kihasználva a Revolut az AI-t és a gépi tanulást is alkalmazza működésében. Különösen az ügyfélszolgálatban az alkalmazáson belüli chatbot RITA esetében és a pénzügyi bűncselekmények megelőzésében. A vállalat technológiai vezetői Közép- és Kelet-Európa kulcsfontosságú technológiai eseményein osztják meg tudásukat és legjobb gyakorlataikat. Ezáltal megtestesítve a Revolut azon meggyőződését, hogy az innovációk nyújtotta előnyökben mindenkinek részesülnie kell.

(Forrás: Portfolio.hu)