Az ICICI Bank bejelentette, hogy integrálja AI-alapú csevegőbotját, az „iPal” -t a világ két legnépszerűbb hangalapú asszisztens programjához- az Amazon Alexához és a Google Assistanthez.  Ennek eredményeként a lakossági banki ügyfelek számos banki tevékenységet végezhetnek csupán a hangutasítás segítségével.

Az új lehetőség újabb módját kínálja az otthoni banki tevékenységek elvégzéséhez, ami főleg az utóbbi időben fontos, amikor azt tanácsolják, hogy mindenki maradjon otthon.

Anup Bagchi, az ICICI Bank ügyvezető igazgatója, a kezdeményezésről elmondta: „Mindig törekszünk arra, hogy jobb digitális élményt kínáljunk ügyfeleinknek. Nemrégiben bevezettük az „ICICIStack” -et, az ország legátfogóbb digitális banki platformját, annak érdekében, hogy megkönnyítsük az ügyfelek számára a banki tevékenységeket digitálisan, a fióktelepek felkeresése nélkül.”

 

Forrás: finextra

 

Bodanitz Bora