Február elejétől elérhetővé vált az OTP netbankjában és mobilbanki alkalmazásában az azonnali fizetési rendszerre épülő fizetési kérelem szolgáltatás. Kezdetben a felhasználók számára kizárólag bankon belül, tehát az OTP Bank ügyfeleinek címezhető és tőlük fogadható fizetési kérelem.

A szolgáltatás az OTPdirektben és az OTP SmartBank alkalmazásban is elérhető, ahol új fizetési kérelem küldéséhez szükséges megadni a címzett számlaszámát, nevét és a kérelem összegét vagy másodlagos számlaazonosítóját. Továbbá beállítható a kérelem érvényességi ideje és fizetési határideje, valamint az összeg módosíthatósága. A lakossági felhasználók mellett az OTP üzleti ügyfelei már kezdeményezhetik a díjbeszedést a fizetési kérelmen keresztül az OTP-s számlával rendelkező ügyfelek esetében.

Ez a cikk a RowanHill Digital hírlevelében található. A hírlevélre itt tudsz feliratkozni. A cikk eredeti forrása: RowanHill Digital Fintech hírlevél