Digitális marketing díjat nyert a VALMAR #challenge

A Pixel Perfect Awards szakmai díját a „Színezz szavakkal!” kampány kapta. A VALMAR Színvak című dalával és a #stabiloszinesszavak TikTok kihívással nyerte el a zenei duó és a STABILO írószergyártó az elismerést.

Január végén adták át az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális marketing- és reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „Social – TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amely a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült.

A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata.

A Z generáció számára a kommunikáció egyik legfontosabb formája a videó. Releváns és trendi, élményszerű tartalmakat várnak el, amik szórakoztatnak, tanítanak és inspirálnak. Fontos nekik, hogy a márka átlátható és őszinte legyen, valamint a hozzá kapcsolódó influenszerek is hitelesen szólítsák meg őket. A fiatalok megszólításának egyik legnépszerűbb platformja a TikTok, amely egyre több funkcióval épül be a generáció mindennapjaiba. Mi több, sokan innen tájékozódnak a pénzügyekről is.

A kampány nem a megszokott digitális marketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszer marketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlett.

Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is

– mondta el Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.

Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója elmondta: „A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült!”

(Fotó és forrás: Village Media)