Debütál a Revolut luxuskártyája

A Revolut a legújabb tagsági kártyájának, az Ultra-nak a bevezetésével kelt visszhangot a pénzügyi világban. Az Ultra a Revolut meglévő, magas kategóriájú Metal kártyáját hivatott felülmúlni, és úgy tervezték, hogy egyszerre testesítse meg a luxust és tegye lehetővé a modern életstílust.

Az Ultra kártya iránti érdeklődés egyértelmű, hiszen az Egyesült Királyságból és Európából már 430 ezer személy van várólistán. A Revolut beszámolója szerint az Ultra akár 4100 font értékű előnyök tömkelegét hordozza magában, 540 fontos éves díjért cserébe.

A partnerintézményekkel kötött megállapodások értelmében az újság-előfizetések, fitneszórák, virtuális magánhálózatok (VPN) és co-working terekhez való hozzáférések több mint 2000 fontot tesznek hozzá a juttatásokhoz. Az Ultra kártyatulajdonosok emellett korlátlan, ingyenes nemzetközi pénzátutalást és devizaváltást élvezhetnek több mint 30 országban.

Tara Massoudi, a Revolut prémium termékekért felelős vezérigazgatója is kommentálta a fejleményeket. Kifejtette, hogy ügyfeleik kérésére válaszul tervezték meg ezt a testreszabott tagságot. A cél egy olyan szolgáltatás megteremtése volt, amely megkönnyíti az utazásokat és támogatja az ügyfélkör modern életmódját. Véleménye szerint az általuk összeállított egyedi ajánlat páratlan Európában.

A Revolut képviselői azt is elmondták, hogy egyre több ügyfél érdeklődik az utazási és befektetési termékekhez kapcsolódó csúcskategóriás élmények iránt. Ennek a kifinomult ügyfélkörnek a kiszolgálása érdekében az Ultra a Revolut egyéb fizetős tagsági szintjein – Plus, Premium és Metal – túlmutató bővítményként jött létre. Itt volt már az ideje, hogy jó hírekről is beszámoljon a cég, hiszen mostanában rájár a rúd a brit fintechre. Legutóbb ebben a cikkünkben számoltunk be arról, hogy az egyik kockázati tőkevállalat a Revolutban lévő részesedését 40 százalékkal leértékelte.

Mire tudjuk használni a Revolut Ultra-t?

A Metalhoz hasonlóan az Ultra is hozzáférést biztosít a tagoknak világszerte több mint ezer repülőtéri váróteremhez, valamint rugalmas utasbiztosítást és az alkalmazáson keresztül történő foglalások után járó készpénzvisszatérítést is kínál. Az Ultra juttatásai közé tartozik a Financial Times prémium előfizetése, havi három WeWork-látogatás (co-working), havonta 20 ClassPass kredit (fitnesz), valamint egy átfogó NordVPN-csomag.

Massoudi továbbá így nyilatkozott: “A növekvő fogyasztói piacunk fejlődik, és közben újraértelmezi a luxust. Könnyebben hozzáférhető és a mindennapi életben elterjedtebb luxusra vágynak. Ezzel párhuzamosan állandó passzív jövedelemre törekszenek, és szeretnének tájékozottak maradni a legújabb trendekkel kapcsolatban, élvezni az életet, és beutazni a világot.”

A várólistára feliratkozók az első hónapban 5%-os készpénz-visszatérítést kapnak minden vásárlásuk után, egy havi díjcsomag erejéig. Az Ultra tagok egyébként Európában és az Egyesült Királyságban akár 0,1%-os, máshol pedig 1%-os készpénz-visszatérítést is élvezhetnek. A Revolut Pro felhasználók számára a készpénz-visszatérítési ajánlat 1,2%-ra emelkedik a Pro fizetéseknél. A Metal csomaghoz hasonlóan az Ultra is 3%-os éves kamatot kínál a font és 3,54%-os éves kamatot a dollár esetében. Ezt napi szinten fizetik ki a felhasználóknak.

Bár az Ultra ára közel 3,5-szer magasabb, mint a legközelebbi csomagé, a vállalat szerint a szolgáltatások kiterjedt csomagja miatt megéri. Pláne azoknak, akik a luxust is keresik az életben, ők maximálisan ki tudják használni a tagság nyújtotta előnyöket. Az Ultra bevezetésével a Revolut hangsúlyozza elkötelezettségét az iránt, hogy páratlan élményeket és szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek a mai, folyamatosan változó pénzügyi környezetben.

(Forrás: AltFi)