Bemutatta új arculatát a Wise

A korábban Transferwise néven ismert fintech órás folytatja fejlődését és a héten bemutatta új arculatát. Kristo Käärmann, a Wise társalapítója és vezérigazgatója elmondása szerint az új megjelenést a Wise-t ma világszerte használó emberek és vállalkozások milliói ihlették.

Az új logót és az alkalmazást úgy tervezték, hogy az ügyfélélmény egységes legyen, függetlenül attól, hogy a felhasználók a világ mely pontján tartózkodnak vagy milyen nyelvet beszélnek – legyen az angol, japán vagy cseh.

Wise Unveils New Look as It Reaches 16 Million Customers Served Worldwide  and Continues Global Expansion | Business Wire
Az új arculat egy friss zöld színpalettát, valamint új betűtípust is tartalmaz

“Ez egy igazán friss, aktuális, új megjelenés és úgy gondoljuk, hogy valóban tükrözi azt, hogy hol tartunk ma, mint vállalat.” 

– mondta Nilan Peiris, a Wise vezető termékmenedzsere az AltFi-nek.

Növekvő üzleti szegmens

A Transferwise-ról 2021-ben Wise-ra való váltás egyértelműen csak az első lépés volt a vállalat számára, hogy újrapozícionálja magát. Most, 12 évvel az indulás után a cég tovább bővíti kínálatát és a felhasználók 30 százalékát már az üzleti ügyfelek teszik ki. Ez ráadásul kétszer gyorsabban növekszik, mint a fogyasztói szegmens.

A B2B szekcióban egyre bővülő termékkínálattal, többek között a Wise Account, a Wise Business és a Wise Platform termékekkel ösztönzik az üzletet. Ez utóbbit több mint 60 bank és vállalkozás, köztük a GooglePay, a Monzo és az N26 is használja, hogy a Wise által támogatott nemzetközi fizetéseket kínáljon ügyfeleinek.

Új piacok a láthatáron

Miközben a Wise új arculata világszerte bevezetésre kerül, a cég globális terjeszkedése tovább folytatódik. Ennek keretében három nagy piac – Oroszország, Kína és India – van terítéken. Érthető okokból ezek közül az egyik lekerült az asztalról. Ugyanakkor Peiris elmondása szerint a Wise jelenleg Kínával a munka korai szakaszában van. Emellett Indiában az alkalmazás már egy korai béta verzióval is működik. Ez lehetőséget ad arra, hogy a cég 16 milliós felhasználói bázisa jelentős számú új ügyféllel bővüljön.

Peiris szerint, ami a Wise-t motiválja, az a nagy mennyiségű pénzösszeg, amelyet az ügyfelek a platformjukon keresztül megtakaríthatnak. Jelenleg évente 1,5 milliárd fontot takarítanak meg a felhasználók. Az emberek és a vállalkozások azonban még mindig több mint 180 milliárd fontot veszítenek évente a bankoknak fizetendő díjakon, amelyek jellemzően jelentősen magasabb díjakat számítanak fel a nemzetközi átutalásokért és fizetésekért. A Wise elsődleges küldetése jelenleg az, hogy megoldják ezt a problémát.

Az új piacok, a bővülő termékkínálat, a gyorsan növekvő üzleti felhasználás és természetesen a divatos új megjelenés kombinációja azt jelenti, hogy a Wise jó úton halad céljának elérése felé.

(Forrás: Altfi)

(Borítókép: Depositphotos)