A Marqeta kártyakibocsátó cég stratégiai partnerként csatlakozik az Uber partner köréhez, amelynek keretein belül az utazás megosztó cég, a Marqueta kártya- és a hozzájuk köthető fizetési infrastruktúráját fogja használni.

Jennifer Vescio, az Uber globális üzletek fejlesztéséért felelős vezetője a Marqeta blogjában azt nyilatkozta: “A gyors digitális fejlődés rengeteg hatással jár, kezdve attól hogy hogyan táplálkozunk, egészen a városban való közlekedésig. Mivel az Uber globálisan szeretne segíteni a felhasználóknak, hogy zökkenőmentesen eljuthassanak egyik pontból a másikba, úgy éreztük, hogy elengedhetetlen a megfelelő kártyakibocsátó partner jelenléte partnereink körében.” Hozzátette, hogy a Marqeta-val való együttműködés egy igen fontos mérföldkő az Uber jövőjében, mivel globális szinten megreformálhatja az Uber fizetés feldolgozó rendszerét.

A partnerség jelenleg az Uber Eats-sel működik, amely az Uber ételkiszállítással foglalkozó divíziója.

A Marqeta azt nyilatkozta, hogy az Uber az általuk kínált platform segítségével képes lesz fizikai és virtuális kártyák kibocsátásra a közel 100 millió felhasználó részére.

Az új rendszereket nem csak az USA-ban, hanem az európai piacon is tervezi bevezetni az Uber. A tervek szerint a platform használata le fogja egyszerűsíteni az Uber összes applikáción belüli fizetési megoldását.

A Marqeta a múlt hónapban kapott friss befektetést a Mastercardtól, amelyet a globális terjeszkedésre fordítanak. Ez a befektetés is arra enged következtetni, hogy a COVID-19 előtt is gyakran igénybe vett Uber Eats a pandémia után is meg fogja állni a helyét. 

Forrás: Pymnts

Polyák Donát