Az RBC hozzáférést biztosít üzleti ügyfelei számára a Wello platformjához

Mivel a Covid-19 ellehetetleníti a személyes találkozásokat, a Royal of Bank Canada (RBC) hozzáférést kínál az üzleti ügyfelei számára a Wello platformhoz.

Az RBC és a Wello közti kapcsolatokra épülve, a bank üzleti ügyfelei egész nap elérhetik az egészségügyi szakembereket, akár telefonon, akár videón keresztül.

A Wello platformja számtalan segítséget nyújt a felhasználók számára, ideértve a krónikus egészségügyi állapottal kapcsolatos konzultációkat, a mentálhigiénés támogatást vagy az egészségnevelést és oktatást is.

Az RBC szerint: „Az egyik módszer, amellyel segíthetik az ügyfeleiket az új helyzethez való alkalmazkodáshoz, az a Wello által kínált mentális és fizikai egészséget támogató szolgáltatásaihoz való hozzáférés biztosítása.”

 

Forrás: finextra

 

Bodanittz Bora